Alla inlägg under augusti 2013

Av Dalal Diab - 31 augusti 2013 11:43

Vaknade för tio minuter sen. Har sobit med lilla plutten hela natten. Jag vaknade med värsta huvudvärken pga igår av all musik. Men det var värt det. Nu sitrer jag å myser med min lills sötis och den vägrar låta bli att leka med mina fötter lilla busungen

Av Dalal Diab - 31 augusti 2013 05:09

Helt sjuk klockan är över 5 o jag kan inte sova. Är övertröty orkar knappt öppna MINA ögon. Men ska försöka

Av Dalal Diab - 31 augusti 2013 00:47

Kom hem från festivalen runt 11 , det var helt okej kväll. Fick äntligen träffa min saknade & älskade bror. Jag är sjukt trött ligger i sängen och försöker att sova men det går inte så speciellt bra när lilla busungen leker med mina fötter ( alltså min katt )
Aja ska försöka sova nu. Godnatt från en trött D

Av Dalal Diab - 30 augusti 2013 13:13

Sitter på so lektion sista lektionen halleluja...
Ikväll ska jag & R dra till hiphop jam här i vivalla det börjar runt 7. Ska jobba lite så att jag får något gjort.

Av Dalal Diab - 29 augusti 2013 22:29

Var på gården förut med R , vi bakade vinebröd dom blev inte som tönt men dom var bra för oss nybörjare. Vid halv tio gick jag och R till city gross för att jag ville köps nötter & dricka. Nördiga jag kom hem hade pappa köpt vinebröd till mig från taxi dem var sjukt godaa. Ska försöka sova nu är sjukt trött. Btw anledning till varför jag inte bloggat mycket är för att blogg appen är helt dum i huvet helt sjukt så jobbigt..

Av Dalal Diab - 29 augusti 2013 12:04

Sitter på matte lektionen med Rebecca, vi har jobbat mer än vad vi behöver så vi tar en liten pause Vi sitter och skrattar lite åt allt möjligt haha som vi alltid gör. Är sjukt hungrig men vi har snart lunch men det är inte så speciell god mat som vanligt. Ska fortsätta prata med Rebecca nu & skratta lite till.

Av Dalal Diab - 28 augusti 2013 23:07

Har inte bloggat något idag för Jag har nästan bara sovit och varit hos Rebecca en stund. Nu sitter jag och kollar på film med Mamii, lite ensam tid med mamma är skönt. Ska nog snart upp & sova. Men jag säger nog godnatt nu då.

Av Dalal Diab - 27 augusti 2013 19:10

Åt mat för en stund sen. Jag sov lite förut oxå, ska till Rebecca snart. Hon har precis färgat håret Spotify det blir intressant att se hur hon ser ut haha..
Aja ska kolla på tv lite nu sen drar jag.

Presentation


Mitt namn är Dalal& jag är 15 år. Jag kommer från en förort i lilla Örebro.I min blogg kommer ni få läsa om min vardag & allt annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards